I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, December 17, 2010

MOTO HIDUPKU..






Sungguh!!..Hidupnya aku di muka bumi Allah ini bermotokan  Lailahaillah Muhammadarrasulullah."Tidak akan sesekali aku  membiarkan kawasan tempat aku berada itu lusuh dengan ISLAM..sebaliknya akan aku cuba untuk meneguhkan dan mengharumkan nama AL-KHOLIQ(ALLAH) dan kekasihnya MUHAMMAD RASULULLAH saw pada setiap insan dan saudara yang berada di sekelilingku..biarpun aku sakit dan menderita untuk mereka..tapi  apa yang paling penting ISLAM dikembangkan dengan sebaiknya...Ya!!Benarlah Muhammad itu adalah IDOLA sepanjang zaman yang sepatutnya kita jadikan contoh supaya terbitnya nur Muhammad didalam hati kita…Ya ALLAH berikanlah aku kekuatan dan kesabaran dalam setiap langkah perjuanganku untuk menegakkan kalimahMU, agamaMU dan RasulMU...ALLAHUAKHBAR..Tiada siapa yang dapat menghalangku..." "islam tidak memerlukan aku dalam hidupku..tapi aku yang perlukan islam untuk meluruskan jalan hidupku..Aku yakin.. dimana ALLAH meletakkan aku..disitulah tempat terbaik untukku..Sebenarnya tempat perjuangan itu tidak perlukan aku..tapi aku yang perlukannya untuk tarbiyyah diriku..yakinlah wahai jiwa yang lemah..dimana pun kita berada itulah yang terbaik..."

No comments:

Post a Comment